underbar helg

Hej sötnosar!

Hur har eran helg varit? Min har varit jättemysig=). Smakade surströmming för första gången i mitt liv i fredags å kan bara säga att..det äter jag ALDRIG igen! Det var nog det vidrigaste jag någonsin ätit! Usch ryser bara jag tänker på det! Som tur var fanns det jättegoda pajer som svärmor hade gjort som man kunde äta mycket av istället=). Väldigt trevligt hade vi det trots surströmmingsstanken=).
Sen i lördags åkte vi till Nynäs å firade min bror som fyllt 18 år och så blev det kräftskiva på samma gång, även lördagen blev jättetrevlig och lyckad=).

Igår sen blev det bara slappa, se på filmer, mysa och ta det allmänt lungt=).

Ska vila lite nu, är så jäkla trött idag konstigt nog!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Kjelle

najs blogg =) hoppas du e nöjd me operationen =) tror dock d int va nå fel på dina vänner innan ;) iaf... såg ud kika in på ett ställe ja oxå är me på... men du skrev inget ;) så skriver här.hejhej =)

vad ska man göra för att å lära känna dig?



mvh från dalarna

2009-09-07 @ 15:30:06
URL: http://welcome.to/slangen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0