Powerwalk

Hur har eran helg varit? Min har varit väldigt mysig. I lördags åkte jag hem till Nynäs och åt en god lunch tillsammans med familjen och några släktningar. Mormor och min moster kom för att fira min lillebror i efterskott eftersom dom inte kunde komma sist. Så det var jättemysigt=).
Senare på kvällen kom min vän Therese och hämtade mig så åkte vi och mötte upp andra Therese och köpte godis och läsk till filmen vi skulle se. Vi såg "Män som hatar kvinnor" och den var bra men endå hemsk. Sen satt vi och bara pratade i ett par timmar om allt möjligt, var ett tag sen vi sågs så vi hade en del att prata om=). Riktigt mysigt!
Igårkväll åt jag och älsklingen en jättegod middag som han hade gjort, flygande jacob, så jäkla gott!=) Kollade på tv och bara tog det lungt.

Med andra ord hade jag en väldigt mysig helg med massa svullande!

Men nu är det måndag och då gäller nya tag!

Bort med kakor, chips, godis, läsk för nu ska jag ut och bränna fläsk! ;)


Puss på er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0