Måndagsmys

Igår låg jag mestadels i sängen och gjorde absolut ingenting. Hade absolut ingen ork överhuvudtaget i kroppen och känner exakt likadant idag:/. men idag måste jag iaf ta tag i disken men förutom det så blir det mycket vila idag med.

Igår var det en riktig tv-kväll med färjan, svenska hollywoodfruar och roast på berns och kände då att jag var värd lite naturgodis och cola eftersom jag är så förkyld och mår dåligt, så det blev det!, så jäkla gott!


Föresten, vad tycker ni om programmet svenska hollywoodfruar? Någon som kollat på det? Jag tycker att det är väldigt underhållande att se på faktiskt, men hon Anna Anka tål jag bara inte! Hon är ju fruktansvärd och vilka jävla värderingar hon har om saker och ting! Däremot gillar jag hon Maria, hon är så skön!

Vilken är eran favorit?





                Agnes-nicole,  Anna Anka,  Maria




                      

Kommentarer
Postat av: Caisa

åh, naturgodis är fan det bästa som finns :D

2009-09-23 @ 20:32:13
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0