Irriterad

Jag blir så jäkla irriterad. Vi har varit iväg och köpt nya högtalare till min dator som jag ville ha, kommer hem och Jens hjälper mig att koppla in högtalarna och jag står bakom och ler för jag är så glad att jag äntligen ska kunna lyssna på musik från datorn. Tror ni inte att ena högtalaren är trasig. Asså egentligen förvånar det mig inte för det är alltid så när man köper nya tekniska grejer, att det strular å inte funkar. Blir så irriterad! Dom får väll testa sakerna innan dom skickar ut till butikerna! Gaaah! Hur är det för er? Är det alltid så för er också?

Får åka tillbaka någondag och byta..den ena fungerar ju men när man köper saker så förväntar man sig att det ska fungera!

Jaja, nu ska jag ha en mysig fredagskväll med tvmys, Idol och god mat tillsammans med älsklingen=).

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!

Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0