Hemma

Återbesöket på kliniken gick jättebra och allt läkte på fint som tur var=). Efter återbesöket gick jag till gina tricot för att hitta någon snygg topp som jag skulle ha i helgen..men det blev inget med det...fanns inte så mycket snyggt inne just nu tycker jag. Köpte iaf lite lösnaglar till helgen på hm å små rosettörhängen i guld, jättesöta! Så jag kom hem med nånting iaf.



Gick förbi sats på hemvägen också för att lämna in ett intyg att frysa mitt kort där eftersom jag inte får träna på 2 månader nu annat än promanader. Så det får bli många, långa promenader istället=).

Nä, kaffedags kanske...börjar bli så jäkla trött!

Puss!



Kommentarer
Postat av: beundrare

Hej sötnos! ;)



Händer det något roligt i helgen?

Jag brukar följa din blogg då och då och jag tycker du är jättesöt!



Kramar!

2009-09-02 @ 17:33:42
Postat av: Maria

Så söta örhängen!



Boråsbloggarna

http://www.borasbloggarna.se

2009-09-02 @ 19:16:18
URL: http://www.borasbloggarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0