Fredag

Godmorgon sunshines!

Vaknade för en liten stund sen med massa finnar i ansiktet som pluppat upp under natten, kul! Jaja, får försöka täcka så mycket som möjligt med foundation så går det väll men det är ju så jäkla drygt att dom ska pluppa upp precis när man ska göra något. Men men jag får egentligen skylla mig själv antar jag...har inte direkt varit så nyttig den senaste tiden..men nu får det bli ändring på det!

Ikväll ska vi hem till svärmor på surströmmingsfest då jag ska smaka surströmming för första gången i mitt liv! hoppas det är godare än vad det luktar! Så det ska bli trevligt=). Sen imorn ska vi fira min lillebror som fyllt 18 år=), men för mig blir det coca-cola, måste tänka på att jag fortfarande är nyopererad.

Nä, nu måste jag fixa lite här!

Ha en trevlig fredag!=)

Puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0