Restylane

Jag har länge funderat på att testa restylane i läpparna men vågar inte. Är orolig att det ska gå fel och att jag ska se ut som en anka. Värsta mardömmen. Men mina läppar är så tunna så skulle vilja testa att bara fylla ut lite. Vill inte ha dom stora utan bara få volym på dom. Jag vet inte..har nojat länge över det och funderat hit och dit . Är som sagt rädd för att det ska bli fult och missbildat.

Har någon av er fyllt läpparna med restylane? Har ni någon bra att rekommendera isf?







Kommentarer
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-03 @ 04:42:26
Postat av: *********

För guds skull Angelica. Du måste släppa alla komplex och inse att du är vacker som du är. Låt dig inte påverkas av folk runtomkring som vänder på din hjärna och får dig att tro att alla tjejer måste ha silikon eller jättefylliga läppar.



Du vet att du var vacker innan och du vet att du är vacker nu, att ändra på saker och ting för mycket är bara fel. Åh andra sidan ska du göra det som känns rätt för dig själv, gillar bara inte tanken på att det finns folk i din umgängeskrets som sätter dessa komplex i huvudet på dig. Hursomhelst, det är inte mitt att lägga sig i, men vill att du ska veta att du är vacker som du är och du förtjänar att höra det flera gånger varje dag. Ta hand om dig.

2009-10-07 @ 00:00:31
Postat av: Roberth

Skaffa dig självkänsla snacka med en psykolog istället!

2009-10-28 @ 15:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0