Vaknade med näsblod

Vaknade av att jag kände hur det rann något från näsan. Trodde först att det var massa rinnsnuva men när jag gick upp för att hämta papper så blödde jag väldigt mycket näsblod!=(. Har ju som sagt känt mig dålig och haft feber och huvudvärk men blöda näsblod gör jag nästan aldrig! Börjar undra vad det är för nått jag har..känner mig väldigt yr och seg idag också=(. Tänkte först att jag började blöda näsblod för jag kanske inte sovit så mycket men det har jag ju! Har sovit 9-10 timmar per natt senaste veckan. Hmm...kanske är lika bra att beställa en tid på sjukhuset för att ta prover och kolla vad det kan vara?

Nej, nu ska jag bädda ner mig i sängen igen och vila!


Puss på er!





Kommentarer
Postat av: Daniel

Stackars dej!!

2009-12-09 @ 12:16:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0