Min jul

Jag hade en underbar julafton=). Fick däremot åka och jobba några timmar på förmiddagen men jag hann hem till kalle anka iaf=). Jag firade julen som alltid tillsammans med mamma,pappa,lillebror,mormor, morfar,moster,kusin och mosters man. Fick massa fina julklappar och massa god julmat..en helt fantastisk jul helt enkelt=).

Detta fick jag i julklapp:


* Presentkort på hm på 1000kr

* presentkort på gina tricot på 800kr

* 2000kr

* hårfön

* hårinpackning

* doftljus

* sminkväska

* smink

* skärp

* kaffelatteglas 6 st

* nagellackstorkare

* massagegrej för ansiktet

* strumpor

m.m.




Min söta lilla hund poserade så fint framför julgranen=).



Min kusin var också så söt framför granen.


Hoppas att ni haft en underbar jul!=)

Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Michelle

Underbart vacker kusin du har :)

2010-01-06 @ 17:34:32
URL: http://michelleblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0