Koh phangan

På juldagen gick jag och Jens ut och åt en jättegod middag på koh phangan tillsammans med Tessan, Edwin och Daniel. Tessan och Edwin firade 5 år också, grattis till er!=).

Tyckte det var väldigt mysigt på koh phangan, väldigt annorlunda=). Efteråt gick vi till Bara Bistro Bar. Också ett väldigt mysigt ställe faktiskt där blev det drinkar och champagne..gottgott!=)

Sen blev det lite tvmys när vi kom hem. En väldigt trevlig juldag måste jag säga=).

Lite bilder från kvällen.




Jensa, Tessan, Edwin och Daniel.



   Jag och älsklingen.

Tessan och Edwin.

Daniel.



Jag och Tessan.



Tessan och Daniel.

Jag.



Daniel, Edwin och Jensa.

Skål!

 

Puss på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0