Glad Lucia!


Åh, lucia idag! Bara 11 nätter kvar till julafton=). Älskar lucia och att det är så mycket luciatåg och ljus osv, tycker det är så mysigt och så mysig stämmning. Sen så vet man också att det inte är långt kvar till jul=).
Ställde klockan på 7 imorse för jag ville se luciatåget på tv men jag såg bara några minuter innan jag somnade igen, var så jäkla trött.
Nu lyssnar Jensa och jag på julmusik och bakar lussebullar fast just nu är degen på jäsning. Kommer bli supergoda lussebullar, det vet jag=).

Igår var vi i kungsängen och tittade på när Edwin spelade på GC (trubadurkväll). Blev först glöggmys hemma hos Tessan och Edwin sen middag på GC, som vanligt så var maten där supergod! Edwin och bandet var jättebra och det blev en väldigt trevlig kväll!=)





Ha en mysig lucia! =)

Puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0