Fredag

Godmorgon!

Sitter och dricker mitt morgonkaffe och försöker piggna till. Är så jäkla trött idag så kan knappt hålla ögonen öppna. Tur att man är ledig idag när man är så trött.

Ikväll ska vi iväg och fira Jens faster som fyller år, ska bli kul=). Vet bara inte vad jag ska ha på mig..som vanligt. Varje gång man tittar igenom garderoben bland alla kläder så hittar man ingenting! Man har egentligen hur mycket kläder som helst bara det att man haft dom flera gånger på fester och då blir det inte lika kul att använda det:/. Men jag får leta fram något att ha ikväll. Känner inte för att gå och köpa något nytt heller, behöver spara lite pengar nu. Jaja, det finns väll något att ha på sig iaf=).

Ska snart diska och sen hoppa in i duschen, fixa naglarna, smörja in mig med brun utan sol och sånt. Tycker man känner sig så fräsch när man är brun=).

ha en bra dag!

Puss!





Kommentarer
Postat av: mantha

hoppas du får en fin dag



kolla gärna in min

http://lillmanthy.blogg.se

2009-12-11 @ 10:40:54
URL: http://lillmanthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0