50 års middag


Godmorgon!

Hoppas ni har sovit gott inatt. Själv har jag drömt hemska mardrömmar:/. Usch, är skönt när man vaknar och inser att det bara var en hemsk mardröm! Fattar inte varför jag så ofta drömmer mardrömmar.

Jaja, vid 5 idag så ska jag och min familj samt en del i släkten ut och äta på kinarestaurang för att fira en i släkten som fyller 50 år=). Ska bli kul att träffa Veronica igen (min kusin) som jag inte träffat på länge=).
Fast det blir nog inte så mycket fest sen utan det blir nog någon film med mamma och pappa. Veronica ska endå jobba sen ikväll och jag känner att jag måste spara pengar nu till jul också. Blir utgång nästa helg istället=).


Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0