Tv inspelning på jobbet


Kom precis hem efter jobbet. Hade ett heldagspass idag å jobbade 10-20 så nu är jag lite trött. Tv4 jarowskij håller på att spela in en ny humorserie i modevaruhuset som jag jobbar i som kommer att sändas i början av nästa år tror jag. Idag var tydligen sista dagen som dom skulle spela in innan allt var klart. Ska bli spännande å se sen hur allt blev=). Skådespelarna är bla Babben Larsson, Sissela kyle, Birgitta Andersson, Alexandra Rappaport, Christine Meltzer, Annica Andersson m.fl. Tror det kommer bli riktigt kul faktiskt=).

Jaja, nu ska jag ta å äta nått å så ska vi titta på Catch me if you can=).

Ha en trevlig fredagskväll!


        på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0