Nu är det gjort

Nu är det gjort!. Nu har jag mina efterlängtade boobies:P hehe. Operationen gick bra å allt har gått bra hittills iaf=). Jag trodde att det skulle göra ondare faktiskt, det gör ju väldigt ont måste jag ju säga men det är inte tortyr som jag hade förväntat mig som tur är=). Jag kan gå ut å röra på mig å till och med sätta mig upp ur sängen själv vilket jag trodde skulle vara omöjligt. Så det är ju tur=).
Däremot så är det värst när man precis vaknat å ska sätta sig upp men det går över efter ca 10 minuter, försöker gå lugna små promenader iaf så man får röra lite på sig (fick absolut inte ligga eller sitta still sa dom), men det går bra=).

Jaja..

Idag fyller min lillebror Tobias 18 år..Stort grattis till min älskade bror! En speciell dag för honom=). Men det blir bara en lugn dag så firar vi honom nästa helg istället med stor fest=).




Nu ska jag ta en liten powernap tror jag...är så trött.


Puss på er!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Nemen hej!=) Kul att se att du bloggar igen=) Trodde du lagt av helt, ojoj...har du gjort brösten?=) Hoppas det blev bra o att du lägger upp ngn bild:)

Joo jag har nog gått ner lite i vikt fast det var ett tag sen nu, hehe..typ kanske 7 kg el ngt.

Kraam

2009-08-30 @ 21:39:06
URL: http://www.veronicathorsell.blogspot.com
Postat av: Joe Black

BILDER! :)

2009-08-31 @ 09:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0