Helgen

Godmorgon godmorgon!

I lördags var det bålstadagen i Bålsta så på dagen var vi där å tittade lite å träffade Matte och Angelica där med lilla bebisen=). Så liten och söt! Det är så underbart att hålla i en sån liten bebis! En speciell känsla tycker jag.
Sen åkte vi hem till svärmor å grillade korv å hade mysigt=) innan vi senare på kvällen åkte tillbaka till bålstadansfirandet igen, jag drack däremot inte en droppe alkohol utan höll mig till cola hela kvällen, trots detta kände jag mig bakis igår..konstigt, måste vara psykiskt.
Igår hade vi bara en slappdag, på kvällen blev det pizza och film. Vi hyrde Skotten i knutby och watchmen, somnade till watchmen så såg kanske bara 15 min av den, var så jäkla trött. Får kolla på den senare ikväll istället.

Idag fyller min kära vän Tessan år. Grattis gumman!=). Så ikväll blir det lite födelsedagsfirande hos henne=).

Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe så jag vaknar till lite;).

   


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0