Bröstoperation

På onsdag gäller det, då ska brösten bli större! Jag har väntat på detta i flera år å nu är det knappt 2 dagar kvar så nu längtar jag!=). Men det är klart att jag är nervös, är nervös för nedsövningen å tänker att tänk om jag inte vaknar igen osv, haha jag vet, det låter så löjligt men det är sånna tankar som åker genom huvet...men jag tror att det kommer gå bra,  jag har en väldigt duktig kirurg och jag litar på henne=).
Jag kommer ha implantatet geléhallon med ultra high profil pga min lilla bröstkorg och kommer lägga bakom muskeln för stöd, stroleken blir 430cc å 455cc.






Wish me luck! =)

Kommentarer
Postat av: Läsare

Du ser ju redan ut att ha en fin byst ler

Vilken storlek hade du tänkt dig?

2009-08-24 @ 20:42:45
Postat av: Tina Wedin

När jag opererade mig för 2 månader sedan så fick jag en tablett med lugnande innan, inget jag frågat efter utan jag bara fick en.... och det var jätteskönt för jag blev då helt lugn (om än lite halv hög) när vi gick till op salen och när dom ställde i ordning allt...så sövningen gick jättebra, jag var precis som du livrädd för att inte vakna igen:P och således skit nevös..sen är man ju nervös över hela grejen med nya bröst och att dom ska operera osv



Hoppas du blir nöjd med brösten och se till att vila dagarna efter...försök att inte spänna bröstmusklerna för fy fasen vad det gjorde ont dagarna efter...huga...:)



/Tina

2009-08-25 @ 00:20:57
URL: http://tinawedin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0