2 mils cykling!



                 



Godmorgon!

Har ätit en mysig frukost och tittat på film tillsammans med familjen nu på morgonen=). Hade tänkt att jag skulle ta sovmorgon idag men jag vaknade vid 8 å låg å vred mig å kunde inte somna om hur mycket jag än ville:/, men men.

Hoppas att ni haft en mysig helg=).

Igår var jag, familjen å en del av släkten och tog båten till ålö där vi cyklade till utö som är ca 1 mil och sedan 1 mil tillbaka, jäkla motion man fick;). Jättehärligt va det, Fint väder men endå inte för varmt=). När vi kom fram till utö så gick vi å tittade i små butiker där dom hade så mycket olika grejer! Jättefina skärgårds saker, fina skålar, doftljus, kläder å massa saker. Jättemysiga små bodar=). Däremot så köpte jag inget denna gång..får bli nästa gång vi åker dit. Sen gick vi och åt på en restaurang där som hade jättegod mat, jag tog en cesarsallad som var supergod!

Kommer kanske bilder från gårdagen sen.

Puss!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0