Torsdag




Vilket härligt väder det är ute=) nästan sommar känsla. Ska fixa iordning mig snart och sedan gå iväg till jobbet. Igår var jag hos min vän karin och brunsprayade mig, det blev jättefint=). Så nu känner man sig fräsch=).

Jag har sån ångest för att jag inte varit å tränat på en hel vecka=/, har inte haft ork:/. Men jag måste skärpa mig nu, från och med på måndag måste jag börja träna stenhårt om det ska bli någon ändring=). Så nu har jag gjort ett träningsschema från och med på måndag som jag måste följa tills jag nått mitt mål!

Hoppas ni får en underbar dag i solen!=)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Heloo=)

Vad bra det blev med brunsprayen=) Men jag har hört att det bara håller 3-4 dagar? Jag har med velat prova på det där men inte kommit så långt, fint kort by the way=)

2008-09-25 @ 22:34:56
URL: http://veronicathorsell.blogspot.com
Postat av: bitte

söt

2008-09-30 @ 11:38:55
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0