Söndag






Då var det söndag idag då. Shit vad helgerna går fort:/. Solen skiner idag iaf och fåglarna kvittrar, känns nästan som lite vår ute idag förutom att det är kallt då.
Igår jobbade jag till kl 18 och sen åkte jag hem till farmor och hade lite myskväll=). När jag kom hem till farmor så hade jag med mig lite coca-cola som jag tänkt skulle bli min dricka för kvällen, men när farmor fick bestämma så tog hon fram lite champagne, hehe eller moserande vin som det heter hehe, farmor tyckte inte att vi skulle dricka cola utan nått mer festligt=) hon är så gullig. Vi kollade lite på svensson svensson och rhapsody in rock som gick på tv. När vi satt och kollade på rhapsody in rock så tänkte jag att shit vad kul det skulle va att vara med i något sånt nångång=) sånt drag och glada människor=). Tack för en mysig kväll farmor!=)


Senare idag ska jag åka hem till min baby=), sen blir det nog ganska lungt ikväll eftersom det är jobb imorn igen=/ men men.

Nu ska jag ta och dricka kaffe.

Hoppas ni haft en trevlig helg!=)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: saol

eller mousserande vin som det stavas..

2008-09-22 @ 14:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0