Solen skiner!

Äntligen! Imorse när jag vaknade så sken solen! eller det var åtminstone lite sol och inget regn. Det var på tiden kan man säga. Det behövs verkligen lite solsken i detta höstmörker. Visst är det mysigt också när det är mörkt och kallt ute och man kan lägga sig i ett varmt bad och tända ljus=). Men solen behövs den också! Så man får hoppas att solen håller i sig några dagar framöver och att det blir lite mer sol!

För övrigt så jobbar jag imorn (lördag) men är ledig på söndag=). Bytte ett pass eftersom jag behöver vara ledig nästa lördag då jag är på kryssning!=) Ska bli så kul, var så länge sen jag var på kryssning. Så det längtar jag till=).

Ikväll blir det en mysig hemmakväll med min baby och förhoppningsvis någon bra film eller något bra på tv och god mat. Som jag sagt tidigare så är Jensa så jävla duktig på att laga mat vad det än är så blir det alltid gott men speciellt gott blir det ikväll=).

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0