Onsdag

Idag ligger min älskling hemma och är sjuk=(, stackars baby, önskar jag kunde vara hemma och pyssla om han men man måste ju jobba också. Men jag gick iaf ut imorse och köpte nybakta frallor och lite apelsinjuice till honom så han fick det lite mysigt=).
Jag känner mig så otroligt seg och trött. Igår när jag var på jobbet mådde jag så himla illa å idag är jag seg, trött och ont i huvet till och från=/. Har precis blivit frisk från min stora förkylning som jag hade typ 2 veckor men börjar bli lite småhostig igen nu. Vad ska man göra? Jag försöker äta så mycket sallad och frukt som möjligt så jag inte ska bli så jättesjuk igen, men det är sån årstid nu då alla är sjuka, alla smittar varandra.

Hoppas ni har hållit er friska och pigga iaf=), hehe.

Nu är det dax för mig att dricka lite kaffe.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hey Babe! Ja nästa gång ja e i stora stan ska jag hojta till så fikar vi:) allt fint annars?=)

P&K

2008-09-03 @ 22:50:52
URL: http://veronicathorsell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0