Nöjd

Nu har jag hållit på med min VLCD (VeryLowCalorieDiet) i vardagarna i 3 veckors tid och har gått ner 3 kg utan att träna vilket jag är stolt över=). Men det är inte slut än inte, jag har typ 9-10 kg kvar som jag vill bli av med, hehe. Däremot så kommer jag börja träna denna vecka också, som sagt så har jag inte gjort det dessa 3 veckor så det ska bli intresant och se hur snabbt man går ner då. Vill inte gå ner allt för snabbt bara för då går man upp så jäkla lätt igen. Men drygt 1 kg i veckan blir bra=).

Ha en trevlig kväll!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: alec

tack så mycket :) är super glad..!

grattis till kg :)

2008-09-02 @ 15:38:05
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0