Känner mig glad! =)

Känner mig så glad idag=), vet inte varför men gör bara det. Det är helg nu och jag är ledig så det kan vara en orsak. Men tror att det kan bero lite på också att jag har kommit igång med min träning ordenkligt och det gör mig glad=), man får lite extra endorfiner, hehe.

Idag är det ju fredag som alla vet, ska bli så skönt att få komma hem till pojkvännen och bara ha en mysig kväll=). Sen imorn ska jag iväg och prova brölloppsklänningar till visningarna på söndag=), sen imornkväll får jag se vad det blir, men troligtvis en hemma kväll med god mat och bra program på tv.
För er som tycker om komediserien svensson svensson så kan jag säga att en ny säsong drar igång imornkväll=). Hoppas att det är bra avsnitt men det är det förhoppningsvis.

Hoppas att ni får en trevlig fredagskväll!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0