Bilder från förra helgen

Nu är jag hemma från visningen. Det gick bra men det var alldeles för lite folk tyvärr:/, men jag gick 2 visningar med bla den fina brudklänningen=). Var kul men stressigt mellan ombyterna bara men det va kul å som sagt så är ju extra pengar inte helt fel=). Bilder från dagen kommer senare.

Här är lite bilder från förra helgen då Edwin spelade med sitt band sthlm glam i kungsängen. Jättetrevligt va det!=)



                                        Evelina, Tessan och jag



                                        Jag och Cecilia



                                  Jensa och Jag



                                   Edwin



                             Walle och Tessan



                Jag



                     Matte och Angelica



                         Jag och Edwin



                                             Min älskling



                                               Sthlm Glam



                              Sthlm Glam



                         Edwin



                               Angelica, Tessan och Sussie



                                    Jag igen



                                          Bandet igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0