Usch

I fredags mådde jag inte bra alls, hade ont i huvet, halsen och tror att jag hade feber också, sen kändes det bättre i lördags men sen kom det igen igår och idag är det likadant. Man har nästan inga krafter alls utan vill bara ligga i sängen och vila. Men det blir att jobba idag iaf, jag får försöka å göra mitt bästa. Hoppas verkligen inte att det bryter ut ännu mer så jag blir riktigt sjuk. C-vitaminer och alvedon är det som gäller och vila så mycket jag kan. Det är så jobbigt att vara sjuk för man orkar typ ingenting, usch.

Jaja, nu ska jag göra iordning mig och sen gå iväg till jobbet. Är ledig imorn så då ska jag iväg och fixa naglarna och sen ska jag hem å vila.

Hoppas ni mår bra och är friska=).

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0