Trött





Idag har det varit full fart på jobbet, vilket var kul men man blir så trött när man väl kommer hem. Darin var och sjöng och signerade sin nya singel vid 2 tiden idag och redan när jag kom till jobbet 9.30 så stog det massa tjejer utanför och köade för att få bästa plats, shit vad dom skrek när han kom sen, herregud! Mycket folk va det iaf, det mesta jag sett på länge på jobbet så det var kul iaf.

Nu sitter jag hemma och tittar lite på tv, men ska nog gå å lägga mig snart. Det är ju en jobbdag imorn igen för mig. Tänkte att jag skulle gå upp en timme tidigare imorn och gå ut och powerwalka innan jobbet.

Glöm nu inte att ställa tillbaka klockan en timme inatt!=)

Godnatt och puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0