Sommarbilder

När det är så otroligt kallt och regnigt väder ute så kan man bara längta tills solen och värmen kommer tillbaka igen. Dessvärre är det 8 månader kvar:/. När jag började längta efter sommaren idag så kom jag på att jag har lite bilder från i sommras som jag inte har visat här på bloggen, så här kommer dom (en del bilder kanske ni redan har sett).


           
                                               Tessi, krull och Jag



                                   Therese, Krull och Jag



                                    Jag och Tessi



                                      Så härligt detta va!



                                           Ute på sjön


Där hade ni lite bilder från i sommras. Nä, nu ska jag ta å vila lite känner jag, mår inte riktigt bra, är rädd för att håller på att bli sjuk nu=(.

Ha en trevlig kväll!

Puss!





Kommentarer
Postat av: veronica

Hej Babe;) Ja man blir verkligen sugen på sommaren och ut och åka båt när man ser bilderna=)Jaa dom underkläderna är ju jättefina bra smak du har hehe;)

Kram

2008-10-17 @ 11:56:12
URL: http://veronicathorsell.blogspot.com
Postat av: Malena

Oh my god, jordgubbar-I love it!! And I miss it... Längtar tills sommaren... Bara typ 7mån. kvar =/

2008-10-20 @ 01:11:36
URL: http://malenasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0