Så mycket fint


Idag har jag varit ledig, så skönt=)! Men endå så gick jag upp kl.07.00 imorse för att jag skulle iväg och fixa mina naglar men det var det värt, jättefina blev dom=). Lägger upp en bild på dom senare.Efter det att naglarna var klara så gick jag runt å tittade lite i olika butiker å det skulle jag inte gjort, gud så mycket fint som kommit in! Ville ha nästan allt:P, men jag köpte inte någonting alls! SÅ duktig var jag=)*stolt*.
Annars så är jag ganska trött idag så jag lär nog gå å lägga mig rätt tidigt ikväll så jag är pigg imorn då jag ska jobba igen.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: *|*|*|

Du förtjänar allt det där fina du kollade på, synd att du inte kunde köpa det...

2008-10-16 @ 04:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0