så fort det går



Shit vad trött jag va imorse, sov inte så mycket inatt som jag brukar. Hade druckit för mycket kaffe igår tror jag, så det var nog därför. Helt seg va jag på jobbet idag med, usch, jobbigt när det blir så.

Jahopp, då var det snart helg igen då, shit vad veckorna går fort! Det var ju nyss söndag. På lördag blir det först jobba och det lär bli väldigt mycket folk eftersom att Darin kommer och uppträder i k:fem där jag jobbar. Han ska tydligen framföra sin nya singel samt signera skivor, så det lär vara full fart. Sen på kvällen ska jag fira mina vänner Tessi och Zabbi som fyller år, va så länge sen jag träffade dom och alla andra så det ska bli jättekul=). Synd bara att jag ska upp tidigt och jobba sen på söndag igen, men men.

Nu ska jag ta och titta lite på tv tillsammans med min älskling=).

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0