Myssöndag

Jäkla pissväder! Regnar och blåser så man nästan blåser bort så fort man går ut. Så idag blir det en riktig myssöndag då man bara ligger inne å tittar på film med sin älskling och massa tända ljus, så mysigt=). Men dessvärre så måste jag gå ut i detta pissväder för att åka hem till Jens för som sagt så har jag varit hemma hos familjen sen igår. Så man får hoppas att man inte blåser bort på vägen till tåget:P. Men det är ju inte bara dåligt med sånt här väder, kan man hålla sig inne med massa ljus, myskläder, bra film och ett stort å mysigt täcke med sin baby så är det ju underbart men är man tvungen att vistas ute i detta väder så är det inte riktigt lika mysigt:/.

Men nu ska jag äta lite frukost och dricka varmt te=)

Håll er inne och mys idag! Det är mitt förslag=).

Puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0