Trött

Idag känner jag mig så jäkla trött och slö i kroppen, nästan som om man var sjuk fast febern är borta nu så. Tänkte äta en stor hälsotallrik till lunch sen så jag får i mig lite vitaminer och mineraler som jag tror min kropp behöver nu när jag varit sjuk. Plus att den hälsotallriken är ju såå god!=), den består av kyckling/kalkon, bulgur, morötter, tomat, gurka, sallad, majs, paprika och massa annat, å mätt blir man:P. Sen efter jobbet tänkte jag gå å träna på sats så jag kommer igång lite nu, ska försöka gå å träna imorn också.

Längtar så mycket till imorn och helgen! Då ska vi iväg till Jens farmor som fyller år och på lördag ska jag först på lite middag hemma hos min vän Tessan och sen ska vi på Edwins spelning i Täby, så det blir en rolig helg!=). Däremot jobbar jag på lördag först då jag egentligen skulle varit ledig men men..då blir jag ledig nästa söndag iaf då jag egentligen skulle jobbat hela helgen så det är nice, sen är det alltid så mycket mer folk på lördagar som handlar så då är det mycket roligare att jobba också=).

Hoppas ni får en bra dag!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

skönt att du kan börja träna igen! så skönt att ta sig till gymmet, blir som egen tid där :)

2008-11-14 @ 11:56:12
URL: http://sweetysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0