Städning




Godmorgon!

Idag har jag en ledig dag så tänkte passa på att städa lite. Dammsuga å skura golven. Sen får det bli en stor julstädning i december istället i samband med julpynt å grejs=).
Känns skönt att det är fredag idag igen även fast jag ska jobba imorn. Men jag tror att det kommer vara rätt mycket folk på jobbet imorn eftersom nu är det många som börjar handla sina julklappar, å nu håller dom på å julpyntar å gör det julmysigt i hela varuhuset=), så mysigt! Nu måste jag sätta igång med städningen så jag får det gjort.

Puss å er sötnosar!

Kommentarer
Postat av: veronica

Ja eller hur, hatar med clips..syns mera, och alltid nojig av att det ska ramla ut..hehe..ha en skön fredag:) Kraam

2008-11-21 @ 13:26:13
URL: http://veronicathorsell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0