Nu är det riktig vinter!




Vaknade imorse å kollade ut genom fönstret å jäklar vad mycket snö! Trodde jag drömde först, att det kan bli så mycket snö över en natt! För mig gör det inget att det är snö ute så länge det inte är slask! För det är bland det värsta jag vet, för det första är det svinhalt då å för det andra är stumpor å skor helt genomblöta när man varit ute i 5 min, usch. Men nu är det riktig kramsnö ute så man lär väll kanske få se en å annan snögubbe idag när man går hem efter jobbet:P hehe. Hoppas bara att vi får en vit jul så inte allt försvinner till jul.

Igår var jag å Jens först med å hämtade barnen på dagis (Jens syskonbarn) å sen gick vi hem till dom å fikade lite=) Mysigt! Jag var ju som sagt ledig igår så jag passade på å städa lite, men när man torka golven så doftar det sommar med alla blommor, skulle vilja köpa nån rengöringsmedel som doftar jul ;) hehe men det fanns förra året på lager house så det borde finnas iår igen. Ska springa dit å kolla sen=).
Sen åkte vi förbi vällingby centrum en sväng för att handla lite å då höll dom på att inviga isbanan som dom precis byggt upp. Peter siepen var konfransier (eller vad det heter) och sen var det medverkande från tv4.as stjärnor på is som invigde den=).

Lördag idag då, jobbar först till kl 18 å sen blir det hem å ha en myskväll=).

vad ska ni hitta på idag?

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sparfen

Nu när du läst det här har du drabbats av en ekonomisk förbannelse ! bryt den genom att skicka vidare den här texten till 5 st. Du sparar pengar på att besöka sparapengar.giveme.se

2008-11-23 @ 10:53:58
Postat av: Anonym

Tack gumman=) Ja...bakis e sisådär roligt typ...men självförvållat! hehe..ha en skön afton:) puss

2008-11-23 @ 22:07:03
URL: http://veronicathorsell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0