Mysig morgon

Godmorgon!

Tänkte att jag skulle sova ut idag när jag är ledig men kl.07.00 ville hunden ut så det var bara å kasta på sig massvis med varma kläder å gå ut i kylan. Tänkte att jag skulle gå å lägga mig igen direkt när jag kom in igen men jag blev så pigg. Gick nästan i sömnen när jag gick ut å var helt klarvaken när jag kom in, snacka om att kylan har stor påverkan. Så jag tände lite ljus i vardagsrummet och gjorde iordning lite kaffe och satt å myste=), man får passa på nu när man kan nu när det är mörkt på mornarna.

Som ni vet så har jag varit ganska mycket förkyld och sjuk på senaste tiden så jag blev tipsad om ett tillskott som man ska ta varje dag och som verkligen ska hålla en frisk och ge energi så man är pigg och orkar mycket. Berocca heter den, dyr men den ska vara bra så jag gick till apoteket igår och köpte ett rör som jag ska ta varje dag nu så får vi se om jag håller mig frisk och pigg resten av vintern!=)

Puss på er!







Kommentarer
Postat av: Sanna

Du får skriva om det funkar sen :)

2008-11-18 @ 19:09:40
URL: http://sannahamrin.blogg.se/
Postat av: Nicolas

oj, jag skulle aldrig klara av att ha en hund vintertid!

Då får du säga hur det fungerar sen ;)

2008-11-20 @ 23:32:34
URL: http://nicolasg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0