Min helg

I helgen har det varit fullt upp nästan hela tiden=). Blev först en supermysig halloweenmiddag hos svärföräldrarna i fredags och i lördags åkte vi iväg till enköping med Matte och Angelica för att handla lite grejer. Efter det så blev det en sväng hem till Jens syster och hälsade på lite och fikade, sen åkte vi iväg hem till Matte och Angelica igen där vi gjorde tacos och spelade tv-spelet "seen it" till 4 på morgonen, detta spel är beroendeframkallande kan jag säga! Kul som fan:P. Sen i söndags åkte vi hem till Sandra och Walle och fikade med supergoda saffransgifflar och pepparkakor *mums* Ja, med andra ord så har det varit en underbar helg!=)

Idag vaknade jag med halsont!:(, proppade i mig alvedon för jag kände mig febrig också, hoppas fan inte jag blir sjuk nu för det har jag varken tid eller lust med! Imorn är jag ledig som tur är så då ska jag försöka vila hela dan.

Hoppas ni haft en lika mysig halloweehelg som jag=).

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0