Måndag

Nu ha jag varit sjuk sen i torsdags, men det verkar som att det börjar bli lite bättre nu=). Förhoppningsvis vaknar jag imorn och mår bra=). Sov läänge inatt, nästan 12 timmar. Men det behövs för att man ska bli frisk, vila och dricka mycket vatten.
För övrigt så har helgen varit lugn för min del. Legat och vilat mest och tittat på Idol, stjärnor på is och svensson svensson och bara myst=).

Ja, så här sur å tråkig kan man se ut när man är sjuk.




Men ett litet smile fick jag fram iaf =)




Nämen titta! Till och med ett stort smile fick jag fram :P, hahaha!




Nä, ska ta och lägga mig i ett varmt bad nu och vila lite=).

Ha en bra dag sötnosar!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du mår bättre=)

Tråkigt att vara sjuk:(

Ja eller hur, patetiska människor som bara snackar skit om andra, sånt tål ja inte..

Vad jobbar du med föressten?=) Du har nog sagt det för längesen bara att ja glömt bort det;)

Kraam

2008-11-10 @ 20:59:49
URL: http://veronicathorsell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0