Give me!

Kolla dessa två supersnygga jul dressar! Är dom inte underbara? Tänk om det skulle bli någon julfest i år, då är det första jag gör att beställa en av dessa två kan jag säga!
Jag tycker att båda två är helt underbara men den första är nog snyggast med smala axelband, djup uringning och stenar =) *vill ha*, känns nästan som att jag bara MÅSTE köpa denna klänning på första bilden bara för att ha den ifall att det dyker upp nån julfest;) hehe...men hur onödigt är inte det?? nej, jag får allt vänta å se om det blir någon riktig julfest först:P.






Kommentarer
Postat av: veronica

Tack gumman=) Jaa det är inget vidare o ligga sjuk, men det är väldigt många som är sjuka nu..hatar o vara sjuk bara vara hemma:( Snygga sexy santa-dresses=)Jo men såna kläder är alltid kul o ha, jag har massa såna där "utklädningskläder" för det är kul till halloween el om man ska på ngt sånt tema-fest osv=) Puss

2008-11-12 @ 13:39:49
URL: http://veronicathorsell.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Om du vill se ut som hon en hoe men annars var dem söta

2008-11-18 @ 19:51:31
URL: http://yvonnetheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0