Fredag

Känner mig så jäkla seg idag:/, det första jag gjorde när jag vaknade var att gå iväg till gymmet och träna en timme, kändes skönt men var helt död i kroppen efteråt. Va och tränade en timme igårkväll med *känner mig duktig* =). Det är så skönt att vara ledig idag å i helgen! Känns skönt.

Vet inte riktigt vad som händer i helgen förutom att fira min kusin som fyller 4 år, lill-killen blir stor=). Sen blir det säkert något roligt på kvällen eller bara myskväll=). Sen på söndag är det ju 1:a advent *sååå mysigt!*=), då ska man sätta upp ljusstakar i fönsterna å ha mysigt.

Vad ska ni hitta på i helgen?




Puss!


Kommentarer
Postat av: veronica

Halo babe=) Jaa det är lite halvjobbigt men det löser sig :) Ja precis keratinslingor använder jag, mycket bättre tycker jag=)

Kram=)

2008-12-02 @ 11:57:39
URL: http://veronicathorsell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0