Fixa naglarna

Godmorgon!

Nu ska jag snart iväg och fixa mina naglar inne i stan, ska bli kul att få ny, fräsch manikyr=). Sen i eftermiddag ska jag ta en fika med min vän Therese hemma i nynäs, ska bli mysigt=).

Igårkväll hade jag det riktigt mysigt, låg i ett varmt bad med tända ljus å så hade jag ett badskum som heter "relax" med lavendel och mint för avslappning, doftar underbart kan jag säga!
Annars så är febern borta nu och förkylningen börjar försvinna något iaf, känns skönt=).

Nä, nu ska jag göra iordning mig innan jag åker iväg.

Ha en bra dag!

Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får visa bild på naglarna =) ALltid kul o se:)

Kraam

2008-11-11 @ 20:13:31
URL: http://veronicathorsell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0