Bluebox.se

Det tog emot lite att gå upp tidigt för att gå till gymmet och träna, men det gjorde jag!=)*stolt*. Blev träning på sats igårkväll med men man känner verkligen att man har noll kondition! Men det går nog lättare när man har tränat 2 veckor=).

Idag slutade jag tidigt, fick byta pass på jobbet eftersom vi ska bort ikväll och fira Jens farmor=). Funderar på att gå å vila en timme nu innan vi ska iväg för jag känner mig så jäkla trött! Blev det efter träningen imorse, men som sagt så är det ju så i början.

Måste tipsa om en sida på internet där man hittar väldigt roliga och annorlunda saker=). Dessa saker hittade jag som jag skulle vilja köpa. www.bluebox.se



Dom här tex om man vill göra lite roligare pepparkakor ;)




Den här tycker jag var rolig att ha över vinboxen på julen =)




Alltid kul med lite annorlunda när man ska baka=)



Cupcakes läppglans =), fanns även som ljus.


Nu ska jag ta en lite powernap tror jag.

Ha en mysig fredag!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Sandra

ja de är ju så, men sen när byxorna börjar bli förstora blir man över lycklig. men nu måste jag ju köpa nya :/ gaahh.

2008-11-14 @ 16:13:53
URL: http://sweetysandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du intresserad av en ny bloggdesign istället för de förinställda? Jag skulle uppskatta någon slant för den men om ingen annan heller vill betala kan du eventuellt få den gratis. ^^ För att se den kan du kolla på min test sida... "www.vitablomman.blogg.se"

2008-11-15 @ 20:26:10
URL: http://vitablomman.blogg.se/
Postat av: lillvicky

Hahaha vad skulle släkten säga om man serverade såna pepparkakor på julafton ?! Riktigt kul idé verkligen x)

2008-11-17 @ 20:32:33
URL: http://vickylicious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0