Bilder från igår

Gud, vilken huvudvärk jag har idag, är så jäkla bakis:/, jag hade tänkt att ta det lungt men det slank ner en å annan drink iaf vilket man ångrar idag, men men kul hade vi iaf och det är ju huvudsaken=).
Först var jag, Marre och Anna hemma hos Tessan på middag, hon hade gjort en superduper god tacopaj med en väldigt god sallad till=), jätte trevligt och mysigt!. Senare så åkte vi till tegelbruket där Edwin och bandet skulle spela, å dom var så bra!

Ikväll blir det bara lungt med film och mys=), inte mycket mer man orkar göra idag.

Hoppas ni haft en lika rolig helg som jag haft!

Puss!



    Jag sitter i soffan och myser



Tessan är så fin i sin nya hårfärg =)



    Skål! ;)



  Marre och Tessan



        Här sitter Anna och fixar Marres naglar



På tegelbruket



            Jimmy och Evelina



  Edwin och Anna



         Jensa



     Min baby och Jag



  Tessan och Jag




Kommentarer
Postat av: veronica

hey babe, jaa det är inget vidare o gå till tandläkaren, men som sagt man måste ju göra det dessvärre:/ Fina bilder by the way:)

Kraam

2008-11-17 @ 17:29:32
URL: http://veronicathorsell.blogspot.com
Postat av: w

du var jätte lik linda rosing på den första bilden ^^

2008-11-17 @ 20:43:52
URL: http://wendialejandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0