Trött..

Godmorgon sötnosar!

Nu är jag på jobbet och har precis öppnat, är inte en enda kund i butiken men man får hoppas att de kommer snart=). Jag är såå jäkla trött idag! Håller på å somnar hela tiden, somnade på bussen på väg till jobbet också:/. Slutar hur som helst 17.30 idag och då ska jag hem till min baby och bara ta det lungt å ha mysigt.=)
vad ska ni göra ikväll?

I helgen är jag ledig =) *weeii* Så ska träna 2 pass då tänkte jag=), ska bli kul för har aldrig gått på de passen tidigare (kan iof bero på att jag precis börjat) men har gått på friskis och svettis förut men det är inte riktigt samma tror jag. Mer dans i dessa pass jag ska gå på nu=) Vi får se..

Nä, nu är det dags för mig att börja jobba lite här.

Ha en bra dag!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0