Torsdag

Idag är det en sån dag som är lite jobbig. Vilket betyder att jag både öppnar och stänger på jobbet, en riktig lång dag med andra ord. Samma sak var det i tisdags, var helt slut när jag kom hem och somnade nästan direkt och sov länge. Men så är det, kommer jobba så 2 dagar varannan vecka men man vänjer sig väll med tiden =). Kom en jättestor leverans idag med 22 stora kartonger när jag jobbade själv och dom var ju inte lätta precis. Stora resväskor där de har packat dom så det är 2 stycken mindre resväskor i den största. Trodde jag skulle bryta ryggen:P hahaha nejdå  men nästan. Men det gick bra iaf.
Ikväll ska jag hem till Jens och bara ta det lungt. kanske se på tv lite och ha mysigt.=)

Imorn slutar jag halv 6 iaf och är sen ledig i helgen! :D ska bli så skönt.

Nä, nu ska jag fortsätta jobba lite.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0