Söndag!

Godmorgon sötisar!

Inatt har jag sovit bra faktiskt, vi sov över hos jens syster inatt eftersom vi var där och grillade och så igår, det var jätte trevligt och så gott med grillat!=)
Idag gick jag till jobbet från stationen, shit vad skönt det var. Ville bara stanna ute i solen..
Hur som helst så jobbar jag till 5 idag med. Efter jobbet ska jag handla lite och sen åka hem till min pojkvän och baka.  Såg att sprängaren går ikväll på 4:an, har inte sett den på så länge så det blir  nog att vi ser den. =) Tänkte göra jordgubbspaj med vaniljsås som jag inte heller gjort på länge,sååå gott! =), man blir alltid så sugen på något när man sitter och tittar på film. Så ikväll blir det nog en riktigt myskväll.

Nu ska jag ta och jobba lite.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tackar ! Din var inte så tokig den heller ! :)

2008-05-11 @ 17:20:04
URL: http://jessica182.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0