Ny kamera! =)

Halloj!

Hoppas att ni har haft en bra helg, fint väder har det ju varit iaf.=) Igår var jag och köpte en digitalkamera!=), har bara haft en med familjen innan men nu har jag en alldeles egen, hehe, självklart är den rosa också, jättesnygg=) Så nu kommer det bli mer bilder här på bloggen. Har varit väldigt dålig med bilder innan men det beror ju som sagt på att den digitalkamera jag haft med familjen var helt kass med ljus och kvalité.

Jaja, står här på jobbet nu och det är så dött som vanligt.:/ Stänger ikväll också så det gör ju inte det roligare precis, men men jag får försöka stå ut!=) haha

Hoppas ni har haft en underbar måndag!=)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0