Myskväll..

Idag har jag varit och jobbat, vilket har varit både roligt och jobbigt. Det var mycket folk idag så det var jättekul, men ingenting funkade, kassalådan fastnade så vi inte kunde ta betalt av kunder på ett bra tag, mycket av sakerna var inte prismärkta, kortapparaten fungerade inte heller...suck..men det var som sagt mycket folk iaf =). Igår var det jättekul! Vi var ett gäng vänner och grillade och spelade kubb =), jättemysigt. Lägger upp bilder från kvällen lite senare.
Ikväll ska jag och pojkvännen se på humorgalan som går på tv, har köpt glass och naturgodis som jag ska sitta och smaska på också:P jag vet, det är inte lördag å inte ens fredagkväll men jag kände att det var så länge sen jag åt glass så var tvungen=)
Öppnar imorn på jobbet men ska försöka hinna till gymmet vid 7 och gå lite på bandet innan jag sticker dit, så man kommer igång lite =).

Hoppas att ni haft en mysig valborg!=)

puss!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Har du haft en bra dag? :)

2008-05-01 @ 20:13:10
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0