Lördag

Vaknade för en stund sen å förkyld:( det är så jäkla typiskt att man ska bli förkyld nu när man ska börja träna hårt. Igår hade jag dånande huvudvärk så jag höll på att svimma nästan, så ont hade jag. Tog tabletter så det blev bättre men nu vaknade man förkyld istället.:( Har fan inte tid att bli sjuk nu, jag får träna endå, så länge jag inte har jätteont i halsen så ska det nog gå.

Hur som helst så ska jag och Jens på kalas idag och fira Jens systerdotter Elsa som fyllt 1 år.=) Ska bli kul. Sen ska jag åka in till stan och shoppa lite=). Efter det ska jag åka hem och bara ta det lungt och ha mysigt ikväll.=)

Hur ser eran helg ut?

Nu är det kaffedax.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0