Brunsprayning

Halloj!

Idag är jag ledig =), går omkring här hemma i min rosa mjukisdress och bara slappar.=) Ska iväg senare ikväll och bli brunsprayad till på lördag. Kommer bli så fint, Karin är jätteduktig på det där.
Det är verkligen någonting som jag kan rekommendera om ni vill vara bruna inför tex en fest eller till stranden eller så. Karin är som sagt väldigt duktig och det blir snyggt och jämt resultat som varar ca 6-7 dagar. Kostar endast 250 kr för helkroppssprayning om man vill göra det eller om man endast vill göra ansikte eller halva kroppen blir det ännu billigare.

www.roombrun.se är hemsidan så ni själva kan gå in och kolla och boka tid om ni skulle vilja det.=)

Puss!

image79
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bara så du vet min skruttis så kollar jag din blogg varje dag! PUSS!

2008-05-22 @ 14:19:02
URL: http://www.sweetysandra.blogg.se
Postat av: Sandra

Har faktiskt funderat på det där med kroppssprayning.. måste nog testa! :)

2008-05-23 @ 18:33:15
URL: http://samdra.blogg.se
Postat av: Lexie

härligt att bli brunsprayad :)

2008-05-24 @ 08:56:56
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Nån som kysst dig

Solarie är ju garanterat mer givande då det renderar i en mer naturlig brunfärg som både varar längre och är mer ekonomiskt gynnsam, men vet att du är rädd för strålningen och hudcancer så det är väl kanske bättre för din del...

Kul att droppa in och läsa din blogg ibland.

2008-05-26 @ 00:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0