Torsdag

Har precis bytt blogg till denna men har sparat min gamla blogg så ni kan gå in där och läsa gamla inlägg om ni skulle vilja det.=) Den adressen är  http://blogg.aftonbladet.se/21306

Har varit ledig nu i 2 dagar men idag ska jag jobba igen. Igår hann jag med rätt mycket på min lediga dag=). Träffade min kära kusin som är hemma i Nynäs ch hälsar på så vi tog en fika nere på stan, jättemysigt.=). Sen så åkte jag hem till Tessi på kvällen och umgicks lite med henne, therese och krull som jag inte heller sett på länge nån av dom. Vi spelade spel "Alias" som var skitkul, självklart så vann mitt lag;) haha.
Har föresten fått ett nytt jobb!=) Det är på heltid också så det är helt perfekt=) Har bara jobbat deltid innan. Det är i en väskbutik så det blir något nytt.=) Har arbetat med smycken tidigare på Glitter, kommer iof jobba kvar där i 1 månad till innan jag börjar på det nya jobbet.

image7
                                             Jag och kusinen

Nä, nu ska jag göra mig iordning!

Puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0